U doba moderno digitalnog marketinga potrebno je da imate svoje društvene profile na što većem broju internet platformi koje su indirektno vezane za Vašu branšu.

2020. godina je definitivno prekretnica kada sagledamo sve trenutne navike današnjeg „digitalnog turiste“, sve oblike digitalnog oglašavanja ali i sve načine predstavljanja Vaše ponude, smeštajnih kapaciteta ili usluga koje pružate.

Međutim, sve ovo mora biti jako dobro konceptirano jer ako u roku od svega 30-60 sekundi ne ostavite dobar i zanimljiv utisak za svog „virtuelnog posetioca“ u 85% slučajeva više ga nećete videti na svom online profilu, web sajtu ili oglasu na nekoj od vaših internet platformi…

Informišite se o nekim jako važnim podacima modernog turizma

Neka najvažnija pitanje koje želimo da Vam postavimo na početku ovog teksta bi bila sledeća pitanja:

Da li znate kojse su najvažnije platforme i integracije koje treba da ima Hotel, apartman, hostel?

Da li ste upoznati sa svim navikama modernog digitalnog putnika, kako pronalazi svoj smeštaj, koliko vremena provodi na internetu i šta mu najviše uliva poverenje prilikom odabira Hotela?

Da li ste upoznati sa time da li Vas je neko prvo pronašao na Booking.com, posle proverio preko Google Trave a na kraju pročitao samo najnegativnije ocene na Vašem Google Business nalogu?

Da li redovno pratite sve ove kanale komunikacije, odgovarate na Vaše negativne ocene i komentare, direktno pitate svoje klijente kako da popravite svoju uslugu ili…?!

Spomenućemo po našem mišljenju najvažnije i najveće besplatne servies  koje koriste turisti modernog doba:

  • Google Hotel View (Googel Search, Maps, Street View i Google My Business, Google Travel)
  • Booking.com
  • AIRBNB – Digital ERA 360
  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube (360 VR video i panorame)

Sve gore pomenute platforme imaju neki vid integracija 360 Virtuelne Ture unutar svojih mobilnih aplikacija.

Pogledajte Virtuelnu Turu koju smo izradili za Beograd Golden Hill Hotel

Dolazimo do najvažnije potrebe „digitalnog turiste“ njemu je potrebna informativna fotografija, ali u obliku videa, odnosno potrebno mu je da sve sagleda u što kraćem vremenskom roku, da bude automatizovano a opet intuitivno kako bi mogao što više stvari da sazna u samo 15 sekundi a da ne mora da pročita ni jednu rečenicu teksta.

Mi smo sto posto sigurni da ako kreirate naloge na gore svim pomenutim platformama, implementirate 360 VR turu u obliku web sajta na Vašoj internet prezentaciji, i primenimo neki vid digitalnog marketinga rezultat je zagarantova.

NARAVNO, dobar uspeh nije moguć bez konstantne online komunikacije sa klijentom, brzim rešavanjem svih nastalih problema, zamerki ili sugestija klijenta, kao i konstantnih inovacija na svim postojećim online platformama.

Ako sva dešavanja uredno pratimo preko alata analitike koje smo spomenuli u našem tekst digitalni marketing, povremeno ulažemo u remarketiranje naših klijenata sa novim ponudima preko besplatnih alata unutar Google Business platforme.

Budite slobodni da nas kontaktirate za Više informacija.