Na samo početku ovog teksta želimo da Vam navedemo neke najvažnije činjenice koje će Vam pomoći da razumete opštu potrebu digitalnog marketinga u doba modernog hotelijerstva.
- Rezervacije putem online platformi će do 2021.godine dostići promet od 817. biliona dolara
- Preko 700 miliona turista do 2023 će svoje rezervacije hotela obavljati isključivo online
- 70% turista već sada svoje putovanje planira preko smart uređaja ili mobilnog telefona
- Prodaja digitalnih putovanja putem online platformi u 2019. god je iznosila neverovatnih 755. milijardi dolara
- 83% odraslih ljudi u Evropi i Americi preferiraju rezervaciju putovanja preko internet
- Google podaci pokazuju da su pretrage povezane sa putovanjima uključujući izraze u pretrazi “večeras” i “danas” porasle za više od 519% u poređenju na period u zadnjih 5 godina
- 45% putnika u Evropi se u potpunosti oseća ugodno i sigurno da planiranje i rezervaciju svojih putovanja na potpuno nove destinacije uradi preko smart i mobilnih uređaja
- Čak 72% turističkih rezervacija koje su odrađene preko smart uređaja ostvare se u roku od samo 48 sati od zadnje Google pretrage koje su bile tipa punuda “last minut”
- 3 miliona turističkih rezervacija ostvare se svake godine isključivo preko online servisa i mobilnih aplikacija
- Milenijalci radije rezervišu hotel putem turističke agancije ali čak 52% od njih pregleda Google Business lokaciju hotela, Google ocenu hotela i utiske gostiju pa tek onda pregledaju web sajt hotela
- 82% svih putovanja u 2019. godini rezervisano je preko interneta putem mobilne aplikacije ili web stranice BEZ INTERAKCIJE zaposlenih u hotelu!!!
Na samo početku ovog teksta želimo da Vam navedemo neke najvažnije činjenice koje će Vam pomoći da razumete opštu potrebu digitalnog marketinga u doba modernog hotelijerstva.
- Rezervacije putem online platformi će do 2021.godine dostići promet od 817. biliona dolara
- Preko 700 miliona turista do 2023 će svoje rezervacije hotela obavljati isključivo online
- 70% turista već sada svoje putovanje planira preko smart uređaja ili mobilnog telefona
- Prodaja digitalnih putovanja putem online platformi u 2019. god je iznosila neverovatnih 755. milijardi dolara
- 83% odraslih ljudi u Evropi i Americi preferiraju rezervaciju putovanja preko internet
- Google podaci pokazuju da su pretrage povezane sa putovanjima uključujući izraze u pretrazi “večeras” i “danas” porasle za više od 519% u poređenju na period u zadnjih 5 godina
- 45% putnika u Evropi se u potpunosti oseća ugodno i sigurno da planiranje i rezervaciju svojih putovanja na potpuno nove destinacije uradi preko smart i mobilnih uređaja
- Čak 72% turističkih rezervacija koje su odrađene preko smart uređaja ostvare se u roku od samo 48 sati od zadnje Google pretrage koje su bile tipa punuda “last minut”
- 3 miliona turističkih rezervacija ostvare se svake godine isključivo preko online servisa i mobilnih aplikacija
- Milenijalci radije rezervišu hotel putem turističke agancije ali čak 52% od njih pregleda Google Business lokaciju hotela, Google ocenu hotela i utiske gostiju pa tek onda pregledaju web sajt hotela
- 82% svih putovanja u 2019. godini rezervisano je preko interneta putem mobilne aplikacije ili web stranice BEZ INTERAKCIJE zaposlenih u hotelu!!!
Spomenućemo po našem mišljenju najvažnije i najveće besplatne servies koje koriste turisti modernog doba:
- Google Hotel View (Googel Search, Maps, Street View i Google My Business, Google Travel)
- com
- AIRBNB – Digital ERA 360
- YouTube (360 VR video i panorame)
Gogle Hotel View u kombinaciji sa Google Travel, Google Maps i Street View su zbirno zaista nejveće platforme preko koje se započinju ili se traže dodatne informacije vezane za određene turističke lokacije, ponude hotela, agancije ….
Ujedno svi gore pomenuti servisi preferiraju da “istaknu” ili daju više pažnje ako lokacija, hotel, apartman imaju implementiranu 360 Virtuelnu Turu. Čak i sami korisnici zaista mnogo više vremena porvedu na takvoj ponudi koja je uvrstila virtuelne ture u sve gore pomenute platforme.
Neće Vas iznenaditi da svi gore pomenuti servisi već odavno prikupljaju ili integiršu podatke sa konkurentnih platformi, tako Google Travel redovno ažurira cene za Vaš hotel koje postavite na Booking.com, dok svi ovi servisi koriste sve moguće informacije koje imate na Google platformama.
Zato je potrebno da se integrisani sa svim ovim online servisima.
Sada Vam je u potpunosti jasno da svi gore pomenuti servisi imaju inplementirani sistem za prikaz 360 Virtuelnih Tura čak i unutar mobilnih aplikacija. Današnji turisti za ove platforme koriste u 99% slučajeva svoje smart telefone. Agencija CIFRA MEDIA može da Vam pomogne u integraciji Vaše virtuelne Ture unutar svih pomenutih platformi.
O platformi kao što su Booking.com i AIRBNB ne moramo puno da Vam govorimo i pojašnjavamo osim što su od nedavno dozvolili da osim klasičnih fotografija visokoe rezolucije možete da postavite i sada 360 Panorame koje su sastavni deo Virtuelne Ture.
Novi Google servis o kome malo znate a svi strani turisti ih uveliko koriste je Google Travel i Google Hotel View. Razvojni tim iz Googla je na jedan vrlo intuivan način povezao sve svoje platforme kao što su Google Maps, Street View i Google Business, sumirao sve podatke za Vaš objekat (fotografije, 360 Panorame, slike i ocene gostiju, Vašu ponudu dodatnih usluga i tip soba), u slučaju da imate ove naloge uredno popunjene i optimizovane. Pri tome redovno ažuriraju cene Vaših usluga ako imate Booking.com listing za svoj objekat i uredno uporedili sa sličnim objektima u Vašem okruženju!
Sve na jednom mestu. Na dva klika omogućite potencijalnom gostu da zakorači unutar sobe koju želi da rezerviše, “prošeta” se Vašim restoranom, da ga “upoznate” sa svim dodatnim uslugama i pogodnostima koje mu pružate unutar svog objekta…
Ako želite da se vaš Hotel izdvoji od konkurencije unajmite
Agenciju CIFRA MEDIA.
Dozvolite nam da virtualizujemo Vašu ponudu i povećamo prodaju Vaših usluga.